Uložení, řídicí mechanismus FAG 829 0427 10
- Kategorie: Spojka
- Výrobce:FAG
- Stav produktu:normální
- Katalogový kód:829 0427 10
- Vaše cena: 974 Kč / ks
- 805 Kč bez DPH
Nakupujte hned, plaťte pak! Díky službě platimpak.cz. Je to jednoduché, v košíku jen vyberete platbu PlatímPak!
Název | Poznámka | Dostupnost | Cena s DPH | Cena bez DPH |
---|---|---|---|---|
Externí dodavatel 1 | Objednávka PO-PÁ do 16:55, dodání Praha 1-2 pracovní dny, PPL 2-3 pracovní dny | 0 ks | 974 Kč | 805 Kč bez DPH |
Externí dodavatel MD | Objednávka PO-PÁ do 16:55, dodání Praha 1-2 pracovní dny, PPL 2-3 pracovní dny | 0 ks | 1 840 Kč | 1 521 Kč bez DPH |
Externí dodavatel HS | Objednávka PO-PÁ do 16:55, dodání Praha 1-2 pracovní dny, PPL 2-3 pracovní dny | 0 ks | 1 840 Kč | 1 521 Kč bez DPH |
Externí dodavatel BERL | Objednávka PO-PÁ do 16:55, dodání Praha 1-2 pracovní dny, PPL 2-3 pracovní dny | 0 ks | 1 840 Kč | 1 521 Kč bez DPH |
Externí dodavatel DRA | Objednávka PO-PÁ do 16:55, dodání Praha 1-2 pracovní dny, PPL 2-3 pracovní dny | 0 ks | 1 840 Kč | 1 521 Kč bez DPH |
Externí dodavatel MNI | Objednávka PO-PÁ do 16:55, dodání Praha 1-2 pracovní dny, PPL 2-3 pracovní dny | 0 ks | 1 840 Kč | 1 521 Kč bez DPH |
- Sirka v mm:60
- Doplnkovy vyrobek/ doplnkove info:s drzakem
- vnitřní průměr [mm]:19,8
- Vnějżí průměr [mm]:70
Foto | Název | Cena | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
Brzdový kotouč FEBI BILSTEIN 43850 Dostupnost: ks | FEBI BILSTEIN |
597 Kč
493 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Uložení, řídicí mechanismus MEYLE 11-14 610 0047/HD Dostupnost: ks | MEYLE |
1 179 Kč
974 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Uložení, řídicí mechanismus SIDEM 853651 Dostupnost: ks | SIDEM |
726 Kč
600 Kč bez DPH
|
- FIRST LINE FSK7731 (Vymenitelny)
- MEYLE 11-14 610 0047/HD (Vymenitelny)
- MONROE L28841 (Vymenitelny)
- MOOG PE-SB-13457 (Vymenitelny)
- MOOG PESB13457 (Vymenitelny)
- RUVILLE 985963 (Vymenitelny)
- SCHAEFFLER GRUPPE 829 0427 10 (Vymenitelny)
- SCHAEFFLER GRUPPE 829042710 (Vymenitelny)
- TRIPLE FIVE 87PU11484-130 (Vymenitelny)
- TRIPLE FIVE 87PU11484130 (Vymenitelny)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 BlueHDi 120 (88kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 HDi (85kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 HDi (82kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 HDi (84kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 THP (115kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 THP (121kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 THP (110kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 VTi (88kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 (110kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 2.0 HDi (100kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 2.0 HDi (103kW)
- PEUGEOT 508 I (8D_) 2.0 HDi (120kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 1.6 (121kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 1.6 BlueHDi 120 (88kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 1.6 HDi (85kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 1.6 HDi (82kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 1.6 HDi (84kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 1.6 THP (115kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 1.6 VTi (88kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 2.0 BlueHDi 150 (110kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 2.0 HDi (100kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 2.0 HDi (103kW)
- PEUGEOT 508 SW I (8E_) 2.0 HDi (120kW)